La Fira de l’Esclata-sang i de la Muntanya 2025 compta amb el suport del Consell de Mallorca

02-Enero-2026

L’Ajuntament de Mancor de la Vall ha celebrat els dies 28, 29 i 30 de novembre de 2025 una nova edició de la Fira de l’Esclata-sang i de la Muntanya, un esdeveniment de referència al municipi en l’àmbit cultural, gastronòmic i de promoció del producte de Mallorca.

La realització d’aquesta fira ha estat possible gràcies, en part, al suport econòmic del Consell de Mallorca, a través de la convocatòria de subvencions per a la promoció i difusió del producte de Mallorca, destinada a ajuntaments i entitats locals. Aquest finançament ha permès reforçar la programació d’activitats, el mercat artesà i tradicional, les actuacions culturals i musicals, així com els serveis i infraestructures necessaris per garantir el bon desenvolupament de l’esdeveniment.

Amb aquesta actuació, l’Ajuntament de Mancor de la Vall reafirma el seu compromís amb la promoció del producte local, el suport al teixit econòmic i associatiu del municipi i la dinamització cultural del territori.